där.fick.ni.era.jävla.idioter.

"Hon sjunger "Hallelujah" så himla bra.
Hon sjunger den verkligen bäst."

Hon sjunger ÖVERSTÄMMAN !
Och har ljusare röst än mig, kanske därför?
Skulle jag inte sjunga, skulle låten inte vara detsamma.
Vart är då stämmorna och allt?
Ingenstans!
Hon sjunger bra, jag vet. Det gör hon, absolut.
Men det är inte bara hon som jobbat med låten.
Jag är också med och sjunger, dont forget about me ffs.

Och på tisdag nästa vecka ska jag ta min första operalektion,
sen får vi se vem som klagar på vem :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Elin, elin.
Måste bara få säga att du var grym, grym, GRYM idag på julcaféet. Min mor tycker detsamma. Vi blev båda helt till oss, fan, bra jobbat! :)

2007-12-12 @ 21:31:01
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Anonym

vem är det som klagar på din röst? :O

2007-12-14 @ 20:03:28
Postat av: Elin

Tack så mycket Amanda , det värmer .

2007-12-15 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0