idol.2007

Jag följde med Amanda och hennes fotbollslag + Ellen & Anna till Globen i fredags.
Vi la ut 10.000 "tidningar" på alla stolar i hela Globen.
Det var hur kul som helst, och nu har jag träningsvärk i armarna.
Som tack fick vi se Idolfinalen med EXTREMT bra platser.
Vi fick hamburgare och möjligheten till att ta hur många idol t-shirts vi ville.
Jag och CarroÅ fotade oss med Patricia, Mattias & Sam.
Bilderna finns på www.dustinhome.se/idol
Det var nog det roligaste jag gjort på länge!
Tack Amanda Birath gånger miljarders biljarder! Älskar dig bästa! <3
Och sen avslutades ju kvällen med att Marie vann idol och det var ju som grädden på moset.
Blev så glad att jag hoppade utav glädje.
Amanda: "Nu hoppas jag på att Marie vinner för jag vill INTE ha en asförbannad Elin i bilen, det vill jag inte uppleva."
Hon slapp uppleva det :) jag var glad istället.
I bilen på väg hem lekte Agnes och jag civilpoliser och TB måste tyckt att jag var sjuk i huvudet ;D
No worrys. Love love love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0