torture.hate.suffocate.

Är det nu det ska ta slut?
VA? ÄR DET SÅHÄR DET
FINA VI HADE SKA SLUTA?
Att välja bort mig pga att du
inte har några känslor kvar,
det skulle jag förstå och
acceptera. Men nu väljer
du bort mig utan att ens
veta varför du gör det. Vad
fan är det för fel på dig,
älskling? Du kan fan... du...
Du var min dröm utan att
kunna fullfölja den! Varför?
Du lärde mig att vara lycklig,
men nu får jag inte dela min
lycka med dig. Och vad spelar
det då för roll att vara lycklig?
Jag vill inte spela fattar du väl?
Livet är fan inte värt att leva,
om leva är utan dig.
Jag hoppas du tänker efter,
vad du gör & ställer till med.
Du vet att även om du är jävlig,
kommer jag alltid att finnas kvar
och vänta på dig, för sanningen
är den att. Jag verkligen älskar dig, djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0